Kalla tår.

Nu bidde det ett sent första inlägg idag. Det blir det första och det sista för dagen. Gårkvällen tillbringades endast med Emma och Elin. Vi var först hos Elin en sväng sen vandrade vi till Konsum och vidare till mitt place. Vi spelade spel, TP och myste på. Sen började jag och Anna se Titanic, fast vi såg inte ens halva, ska se klart den idag tror jag minsann. Åh, det filmen är så hääääääääääär bra. Idag så har jag först varit på storheden med Anna, vi köpte baslåda och högtalare. Våra andra var för gamla för denna dator, så de hördes knappt. Ikväll har jag lekt med Sandra, Emma, Elin och Angelica. Var först hos Angelica, färgade hennes hår och så, och sen gick vi ut. Angelica stannade hemma för hon hade sovit circus 3 timmar inatt.Vi stod mest ute och surrade och fryste tårna av oss. Kom hem strax efter tio så nu har jag blivit lite varmare, hehu. Sitter och håller på med photoshop som systeryster har fixat, visserligen bara på prov i 30 dagar, men hon skulle kanske fixa ett på heltid sen om det gick :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0