Jullov är hur bra som helst.

Så har man jullov och det känns förjävla härligt. Började dagen med final i innebandyturneringen. Förlorade gjorde vi, det var inte helt oväntat. Det blev 1-3, så någon utklassning som 7a sa att det skulle bli blev det ju direkt inte. Kollade lite på basketfinalen innan jag gick och bytte om. Sen såg vi när några lärare mötte några 9:or i volleyboll. Klockan tjugo över elva träffades vi i klassrummet en sväng innan vi gick och hämtade de från 7c som ska börja i våran klass. Vi blir 30 stycken efter jul!! Från 21 till 30, hur ska vi rymmas i klassrummen? Vi fikade lite, sen begav jag mig hemåt en sväng med Emma. Vi for till stan vid tjugo i ett och traskade omkring där några timmar. Har bara en julklapp kvar nu, och det är till far min. Jag vet inte vad man ska köpa till killar/män/gubbar, det är sjukt svårt. Kom hem för en stund sen och syster, Anders och Elias har kommit. Nu är jag för övrigt mycket hungrig, vi ska väl äta om ett tag. Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0