Julen.

Hej! Var ju ett tag sen jag skrev, men jag har ju som två julaftnar jag. Först på självaste julafton var jag med Anna och pappa i Boden hos Anders föräldrar. Sofi, Anders, Elias och Anders bröder och det var också där. Vi for inte hem så sent, både jag och Anna var rätt trötta och Anna hade jätteont i skallen. Igår kom mamma och hämtade mig och Anna i Antnäs, och så brummade vi vidare till Sofi, Anders och Elias. Åt lite lunch som bestod av mammas mjukkaka, lite skinka och sånt. Jag och Anna sjöng lite SingStar och så öppnade vi paket också. Jag, mamma och Anna fick en Sodastream av Sofi och Anders. Och så fick jag även mycket bra julklappar båda dagarna. Vi for från Boden strax efter elva, när jag kom hem provade jag lite av det jag fått och sen så gick jag och sussade. Idag ska jag på mellandagsrea med Sofi och Anna. Lär ju vara en del folk alltså. Hoppas ni också haft en bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0