I just wanna be dancing, dirty- dirty- dirty dancing.


Bild från google - dirty dancing.

Nu har jag sett Mamma Mia med mor och syster. Den var exakt likadan som sist. Förresten så vill jag se massa grejor nu. Dirty Dancing (både första och andra) och O.C skulle stå högt upp på listan om det fanns någon. Sen så "måste" jag se ett eller två nya avsnitt av One Tree Hill och så Gossip Girl. Men det nya avsnittet kommer aldrig, sorgligt. Nu ska jag nog gå och duscha och sen ska jag gå och lägga mig. Läser för tillfället De kallade mig Ise. Den är rätt så bra. Tror nog jag ska börja med Hur kär får man bli? imorgon. Emma har läst ut den, wiie! Boknörd..?


Kommentarer
Postat av: ehrelle

Sett Mamma Mia? Asså, har det kommit ut en till eller vad? x') Alla tjatat om den filmen fortfarande, + du och jag såg den i sommras? x'D

Kan du förklara lite? Jag är helt borta (A)

2008-12-10 @ 13:46:41
Postat av: Sara

svar: haha, såg den hemma, en som har bränt den åt oss. det är exakt samma film och det går ju att se en film flera gånger? ;)

2008-12-10 @ 16:12:49
URL: http://sssssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0