Harry Potter

Tjabbadabadoo eller något.

Torsdag idag då. Var en kul dag tycker jag minsann. Började med svenska, sen hade vi ingen idrott så vi hade hål istället. Satt i grupprummet till no:n och pluggade till spanskaprovet. Var som rätt kul det också (sen när blev det kul att plugga? när man umgås med 5 flickor vid namn sandra, elin, emma, emmelie och angelica). Hade matte sen, jobbade ingenting, gjorde något annat grejs. Så hade vi lunch, pannkisar och sen så hade vi prov. Det var ganska lätt, så jag blev klar rätt fort. När Angelica kom ut gick vi till fiket där några lärare spelade och sjöng, sjukt bra de var. Hade hål en timme och 45 minuter innan engelskan började. Då började vi se Harry Potter och jag tror seriöst att jag somnade där på slutet. Var så sjukt trött, blir alltid det när jag ser film på skolan. Efter skolan så begav jag mig hemåt med Emma, Elin och Emmelie. Mikaela kom upp efter en stund. Vi började se Mamma Mia för Emmelie, Elin och Mikaela hade inte sett den. Jag däremot har sett den två och en halv gång nu. Och bra tycker jag väl inte att den är. Ikväll ska jag kanske koka knäck, jag tycker om knäck. Då vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0