Guitar

Tja. Gårdagen var tråkig, hela helgen var rätt tråkig. Gjorde knappt ett piss. Dator och tv, jippi. Äh, det är ju jullov snart, sista dagen på fredag! Det lovet ska jag inte slösa bort som jag ofta lyckas göra. Alltså ska jag inte vakna för sent och absolut inte gå i pyjamas hela dagarna, (okej om jag gör det någon dag, men inte många!). Justdetja, jag spelade en massa piano igår, eller orgel kanske det var. Det var massa kul. Gitarren har jag tagit från papi till mamma (for hit igår). Jag kan verkligen inte spela gitarr men jag vill lära mig. Kan ju ett fåtal ackord iallafall.


Och idag då. Var trött på morgonen som vanligt. Har börjat duscha på morgonen oftare nu och det är egentligen rätt jobbigt. Man måste stiga upp tidigare och hålla på att blåsa håret och allt. Men det känns som att håret blir bättre då, bra att veta tänkte jag. På skolan gjorde vi inget speciellt. Hade matteprov och fick tillbaka spanskaprovet. Fick "mvg" :) Efter skolan gick jag hem efter att ha suttit och lekt med Sandra och Emma. Syster, Anders och Elias befann sig här när jag kom hem. Nu ska jag äta en dumle-noblesse-kaka. Onyttigt, men ack så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0