En gravid man.

Sitter här med halvöppna ögon och är sjukt trött. Väntar på att duschen ska bli ledig så att jag kan duscha och sen gå och sova. Kvällen har jag tillbringat framför tvn för det mesta. Såg först på Unga mödrar, en sextonåring födde barn. Som att jag skulle göra det om ungefär två år. Det är ganska svårt att tänka sig. Såg även på bönderna och det där med mannen som födde barn. Att folk blir upprörda, det är lite sjukt. Okej, de kanske tycker att det är helknäppt men hur orkar de då lägga ner tid och energi på att göra någon annans liv så mycket sämre? Samtidigt är det ju inte varje dag en man är gravid så att folk blir lite- ja, nu tappade jag ordet, men att de uppmärksammar det är ju ändå ganska förståeligt. Vissa sa också att det inte är en man eftersom att han en gång varit kvinna, och att man därför inte ska uppmärksamma det en massa, sen gör de det själva. Tycker det är lite dubbelmoral där. Nej, nu är duschen ledig och jag ska bege mig mot den innan jag sover några timmar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0