Allergi

Tjoho. Har nyss ätit middag, risgrynsgröt, även kallat tomtegröt blev det idag. På skolan fick vi veta säkert att det är 7C som kommer splittras och vi kommer alltså få 8-9 stycken nya efter jul. Jag skulle verkligen inte vilja vara dom just nu. Fick även veta att en i 7F hade fått en järnstång in i låret eller något, och den hade farit upp i någon tarm. Huvva, stackarn. På bilden så skulle vi blanda färger och göra det ljusare åt ena hållet och mörkare åt andra. Sandra var p-r-o-f-f-s! Efter skolan begav jag mig till konsum med Elin och Emma, där väntade vi på Angelica medan hon hämtade pengar. Vi köpte lite candy och sen skuttade vi till Angelica. Såg på en film som hette Feel the noise eller något. När Elin gått såg vi på Andra Avenyn, uh, jag tycker inte det är bra. Men det gör mina kära vännor. Börja sen klia som tusan i hela ansiktet och i ögonen, hann även nysa några gånger. Inte så bra att vara hos folk med katt när man är allergisk. Ikväll sker det inte mycket. Kanske ska se på Mamma Mia för andra gången. Mamma har inte sett den så jag kanske gör henne sällskap i soffan. Tror iallafall att hon skulle se den. Hejsvej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0