Rainy

Godmorgon. Skulle ställa klockan på 9, sen blev det 9.30 men jag råkade somna om till 10.15.. Går inte bra det här "vända tillbaka dygnet"-grejset.

Idag ska jag inte roa mig med mycket. Skulle följa med Emma och Angelica till stan, men jag ändrade mig. Har ändå inga pengar. Ska nog städa mitt rum istället, det behövs. Man kan ju ändå inte vara ute i sånt här pissväder. Snart ska jag äta lunch. Åt ingen frukost när jag steg upp (som inte var för så längesen.) Det blir frunch. Försvenskad brunch ;)

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Hej! Nu är det dags för Bäzz att ha frågestund. Ställ dina frågor, stora som små, under som över bältet, så svarar vi. Svaren kommer att publiceras på onsdagkväll.

2008-08-19 @ 11:01:58
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0