2-4

Hej. Jag sa ju att jag skulle skriva efter matchen. Nu blev det visst lång efter matchen. Det blev 2-4, alltså förlust för oss. Men helt ärligt hade vi faktiskt matchen. På hemvägen skulle pappa fara förbi Boden, och sen så for vi och kollade på någon stuga. Kom hem först tjugo i fyra. Vid halv fem cyklade jag till Konsum och träffade Emma och Angelica. Ringde Jakob, och han kom också. Vi cyklade ner till "under bron" där vi hängde förra sommaren. Bästa sommaren någonsin. Vi kollade på en björk där vi har skrivit in våra namn. Alltså fy vilka minnen, jag saknar very myckkkket. När både Jakob och Angelica hade åkt, cykalde jag och Emma runt och snackade. Sen hamnade vi på Mandaskolan. Där var vi inte länge innan båda for hem till sig. Här sitter jag nu och väntar på pappa. Jag, pappa och Anna ska ut och äta. Sen ska jag vara med folk, och sova hos Emmmma. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0