PEMMELIE.

HEJ!
Igår var det en bra dag. Först hade vi skola, började med musik där vi var indelade i två grupper och skulle skriva låtar. Våran handlade om muffins, fantasin var väl inte på topp om man säger så. Efter nolabbet där vi inte gjorde mer än att jobba i ett häfte så hade vi soprov. Innan proven känns det alltid som att det ska vara mycket svårare men det var inte så svårt alls faktiskt. Svarade på allt, får väl bara hoppas att jag svarade rätt.
På no:n och matten fick vi se film. Jag och Elin skyndade oss hem till mig och hämtade några och vi såg Grease. Slutade två, då gick jag raka vägen hem. Efter en stund gick jag och lade mig, läste och försökte somna. Det gick inte. Eftersom jag hade ont i huvudet tog jag en Ipren och då kunde jag somna. Sov i en och en halv timme ungefär.
Strax före arton plockade Elin + föräldrar upp mig och vi for till Emmelie där jag även spenderade natten. Vi åt mat och en hel del onyttigheter. Cheesecake'n var sjukligt god, Emmelie hade lyckats bra.
Vi spelade även poker, hoppade lite studsmatta, sjöng SingStar och hade det trevligt. Slog igen mina blå/grön/grå (vilken färg dem nu är) tjugo i fyra och vaknade halv tio av en väldigt högljudd telefon. Gick hem nästan direkt efter att vi klivit upp och har hunnit duscha och få i mig frukost.
Och förresten, i torsdags gjorde jag hål i naveln, höhö :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0