AVREAGERAT.

Hallådär. Är hemma för tillfället, börjar igen om en kvart. Idag vaknade jag upp sur som en enorm citron. Efter att jag fått avreagera mig lite på Emmelie (förlåt ;>) så släppte en del. Jag har nu varit hem och hämtat idrottskläder samt ätit pastasallad till lunch. Ska tillbaka på engelska snart och på sista lektionen kommer den fruktade "redovisningen". Men som min kloka mor sa "du kommer känna dig stolt när du har gjort det". Och så blir det nog, ungefär. För om jag skulle hoppa över det skulle jag bara gruva mig längre. Man får försöka se det positiva i saker. Näej, nu ska jag hoppa i tygskorna och dra på mig jeansjackan och skutta tillbaka till skolan. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0