10 TIMES.

Har inte kunnat skriva tidigare idag. Internet var helt dött hos pappa. Jag tror att det började funka strax innan jag skulle åka.

Iallafall så blev gårdagen mycket trevlig. Emma, Emmelie, Elin och Sandra blev det som kom. Angelica kunde inte komma. Vi åt, såg på film (har sett twilight tio gånger nu!) och var ute på byn lite. Somnade inte speciellt sent ändå, vid kvart över 2 tror jag att jag föll i sömn iallafall. Det var dock sjukt varmt där vi sov. Jag fick en väska, ett par örhängen, ett armband och en ring av mina söta vänner :) De for hem vid tolv idag och jag har inte sysslat med så mycket. Jag "tränade" lite på någon grejsimojs som jag inte vet vad det heter. Kom just till mor min igen. Ska slå mig ner i soffan ett tag. Hejsisvejsi!

Bilderna är snodda av Emma
-  






Kommentarer
Postat av: rl

nämen sara, du flyger ju på första? x]

2009-03-18 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0