THERE'S NO ANSWER.


Tjenixen Sixten. Eller nåt sånt. (Ser att det inte rimmar, men orkar inte bry mig.)
Sitter vid datoren hos far min. Är alltså i Antnäs. Har varit och handlat med papi ikväll och köpte knappt något onyttigt. Nöjd tjej. Har, på tal om onyttigheter, inte ätit/druckit något onyttigt idag. Ännu nöjdare tjej.
Satt och kollade på Upp till kamp för ett tag sen. Det är inte slut än, men jag var tvungen att ringa några samtal. Det där lät vuxet. Så jag såg iallafall inte klart det, men har sett det förut. Sverrir Gudnason är iallafall lite småsöt/snygg på nåt vänster.
Imorgon kommer några tjejor hit. Elin, Emmelie och Sandra om man ska vara noga. Emma skulle till Umeå och såg på Angelicas blogg att hon har träning. Så då blir det "bara" vi fyra.

Innan jag avslutar måste jag nämna några saker:
Nummer 1
: När jag låste upp min cykel innan jag skulle till Elin i lördags så kom det ut två killar i tjugoårsåldern ur porten bredvid min. När jag cyklade förbi dom sa den ena; "vilken rödtott!". Det var underhållande även om det inte låter så såhär i efterhand. Jag cyklade sen vidare ett par meter och då mötte jag Sandras kusin. Hans kompis började slå i mitt cykeldäck/hjul och då sa Sandras kusin "VET du inte att det där är Sara, om du har sönder hennes cykel så...(något jag inte hörde)". Det var också underhållande då.
Nummer 2: Igår badade vi någon form av jacuzzi hos Emmelie. Vi hade diverse tävlingar där i bubblet. Bland annat en bittävling så jag hade märken på en knoge efteråt. Det var bara värt att nämnas.
Och nummer 3: Några bilder i headern är snodda av EMMA och ELIN. Om det inte är ok så är det bara att hojta!

Nu ska jag smaka bröd som pappa nyss har bakat. Alla har inte pappor som kan baka, men det har minsann jag, höhö. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Din Älskade Storasyster

såg du att kim fransson var med i upp till kamp? han spelade piano :p Godnatt!

2009-07-28 @ 01:20:19
Postat av: Sara

Svar till min älskade storasyster: Tänk för att jag såg det, men jag såg bara när han satt och rökte eller nåt. Godnatt!

2009-07-28 @ 02:33:03
URL: http://sssssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0