I'M SO DEEP INTO THE SHIT I CAN TASTE THE EARTH.


Tjenaretja! Idag (igår egentligen, men nu skriver jag "idag") vaknade jag halv tolv av alarmet. Ställde klockan för att jag inte skulle sova bort hela denna dag. Vilket jag egentligen hade kunnat göra med gott samvete. Har inte uträttat ett endaste dugg. Eller, jag plockade ur diskmaskinen. Det var väl det enda "nyttiga" jag gjorde idag.
När jag klivit upp och gått ut från mitt stekheta rum gjorde jag någon form av frukost/lunch. Sallad fick det bli, duktigt av mig. Tyvärr frågade pappa om vi skulle äta "ute" så vi brummade till Boden, köpte familjepizza och hälsade på Sofi och Elias. Och tyvärr så åt vi rabarberpaj och glass sen. Fast egentligen var det väl inte tyvärr, det var ju gott, höhö.
Kom väl hem från Boden vid elva och gick och lade mig före tolv. Med datorn dock. Jag ska snart stänga ner och läsa lite innan jag sover till klockan 10 imorgon. Ska på stan så pappa ska hämta mig vid halv tolv. Ska till mamma först, och efter stan, och bagen väger ton så jag orkar inte ta den på bussen. På kvällen blir det rix fm-festival (mest för att se Hassle) och sen Skaburbian. That's it, kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0