KATT.

En vecka sen sist. Datoren hos mami fungerar fortfarande inte, nu har en dock hämtat den hos oss för att försöka få liv i burken. Jag är hos far min nu, så jag har läst igenom sjuttioelva bloggar jag har missat på en vecka. Usch, jag är bloggnörd alltså. Men det blir lite bloggning i helgen, antar jag. Om jag inte ska virusinera (påhittat ord) den här datorn också. Det skulle vara nåt va!

Veckan har väl inte varit sådär jättespännande. Hade friluftsdag i tisdags så det blev en prommis över bron, runt gültza (stavning där?)och in till inpuls för att boxas. Var grymt kul och svettades väl ungefär som en gris. Har hunnit ha både so och matteprov också. So:n gick så bra det kunde gå, och matten gjorde jag idag så har ingen aning om hur det gick. Helt okej, tror jag.

För tillfället har jag en katt på stolen bredvid mig och det kliar en aning i ögonen. Pappa skulle tydligen vara kattvakt, något jag inte visste om. Ska inte ta i kissemissarna något men håret finns överallt. De får nog bo lite i källarn om jag blir för allergisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0