ONSDAGEN DEN TJUGONIONDE APRIL.

Hej!

Idag har jag varit på skolan som de flesta andra ungdomar i det här landet. Jag hade fyra lektioner, slutade klockan två. På hålet som är en timme och fyrtiofem minuter gick jag, Sandra, Elin och Emmelie till my place. De hade skagendagen 2 medan jag inte gillar räkor. Jag förstår om ni inte förstår.
Ett tag efter att jag slutat, närmare bestämt ungefär en timme efter att jag slutat, så bestämde jag mig för att gå ut och röra på mig. Jag gick ut genom dörren och så tog batteriet på mp3'n slut så jag fick mig ingen musik. Jag blev less på en gång så jag var inte ute länge. När jag kom hem duschade jag och jag har även ritat, sett på tv och skurit grönsaker. Då vet ni det, adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0