Sandra, jag & mössen

Jag och Sandra konverserade på msn och irriterade oss på varför allt måste vara så dyrt, eller överhuvudtaget kosta någonting. Det spårade ur lite smått och så kom vi fram till att vi ska demonstrera i musdräkter så att ingen känner igen oss. Så vi har suttit på varsin dator, i varsitt hem och ritat våra olika grejor. Resultatet kommer här, haha.

Mina delar till musen.

Sandras delar

Vi kom på att den inte hade några armar och ben så då gjorde vi en arm och ett ben var:

Sandras

Mina

Haha, en skylt. Min skylt.

Sandras skylt

För att skrämma upp de som inte håller med oss: hatt och stav, dessa är mina.

och Sandras

Och så tyckte vi ju inte att de/vi skulle gå nakna, så de fick kläder. Det här är mina kläder.

Och Sandras kläder och snygga modell.

HAHAHA. Måste bara observera er om att vi inte var så seriösa, vi hade väl rätt tråkigt innan. That's all. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0