Huvudvärk, huvudvärk och huvudvärk

Jag gick hem från skolan idag. Har jätteont i huvudet idag också. Hade iallafall några frågor på den enda lektionen jag var med på. Naturorientering hette det. Sen hade vi hål en liten stund innan spanskan. Men eftersom att jag skulle till sjukhuset så hann jag inte vara med något på den. Hos farbror doktor gjorde jag inte så mycket mer än det jag brukar. Är sjukligt less på dom där sjukhusbesöken nu. När jag kom tillbaka hämtade jag mina grejer i skåpet, sa till Petra att jag gick hem och sen gjorde jag det. Gick hem alltså. Ska fixa något att äta snart, och sen se på One Tree Hill. Man kan ju lika gärna passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0