SOMMMMMMMMARKÄNSLOR.

God eftermiddag denna somriga dag!
Idag har det varit en riktigt skön dag. På förmiddagen följde jag med Anna och Frida till Konsum och köpte glass. Sen avnjöt vi dem på bänken i solskenet. Sen for vi även in till stan en sväng och jag hade mina gladiatorsandaler utan att det var kallt! Sen brummade vi hemåt igen och sen for vi till Antnäs där jag befinner mig nu. Det är/har varit 21 grader i skuggan så jag har suttit ute med bikini och shorts stekt fläsk, feeett härligt. Jag har även gått barfota på asfalten och sommarens första grillning sker ikväll. Sommar, mmmmh.






jag har på mig ett par gamla och fula shorts, höhö.


Kommentarer
Postat av: rl

sötnos!

hur fixade du de söta lockarna i håret? :D

2009-05-02 @ 00:41:59
URL: http://relu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0