SÖNDAGSPARTY.

Tjo! Det har inte gått att logga in tidigare när jag har provat, därför jag inte har uppdaterat något.
Igår när jag kom hem från Emmelie satt låg jag i soffan ett tag. Jag somnade där och vaknade halv två. Då gnuggade jag gaddarna och tog bort sminket och gick och la mig. Vaknade runt halv elva idag, vilket betyder att jag har sovit en hel del timmar (från klockan tolv, ungefär, i soffan alltså). Dagen började som en vanlig söndag, slött. Lirade guitar hero med syster innan vi + mamma gick ut på en promenix. Jag har väl inte gjort så mycket mer idag - ätit middag, spelat gh (är i en sådan period igen), duschat målat och fått naglarna målade. Nu ska jag fortsätta se Söndagsparty med Filip och Fredrik. Måndag och skola imorgon igen, som vanligt så är jag inte peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0