SCARY.

Hehe.. Jag har inte dammsugit än. Tyck att jag är knäpp om ni vill, för det tycker jag att jag är, men det är lite småläskigt att dammsuga när man är hemma själv. Dammsugaren låter ju så mycket och då känns det som att någon är där när man inte hör något annat än den. Haha, jag lider ju av något.
Men jag har iallafall diskat och bäddat samtliga sängar. Och någon avokado åt jag inte för den hade blivit gammal. Lite ledsamt. Nu får jag se vad jag hittar på här i min ensamhet. Jag tror jag väntar med dammsugandet tills Anna kommer hem, haha...


Kommentarer
Postat av: rl

HAHAHAH! vilket sött problem sara, akta dig! pervot står bakom dig! ;o



:') <3

2009-05-06 @ 14:46:33
URL: http://relu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0