S-S-STAN.

Igår eftermiddag kom det en storm som har fortsatt till idag. Det har dock lugnat ner sig nu. På skolan hände inget ovanligt förutom att vi hade matteprov. Det gick nog helt okej, förhoppningsvis. Efter skolan åkte jag till stan för tredje gången den här veckan, tungt. Jag, Emmelie och Sandra köpte present till Elin som vi ska till på lördag. Hon fyller för övrigt år idag, grattis! Jag inhandlade även en skolavslutningsklänning.. och en kula kulglass, höhö.
Nu är alla prov innan skolavslutningen avklarade och det känns grymt skönt. Får hoppas på två lugna veckor framöver. Sista veckan blir ju lugn iallafall, onödigt att gå i skolan då, haha.
Näej, nu ska jag snart mata magen. iCiao!

Kommentarer
Postat av: natalie

hur ser din avslutnigsklänning ut ? (:

2009-05-28 @ 19:46:09
URL: http://nnnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0