PASSION.

foto: jag.

Hej! Under dagen gjorde jag ungefär ingenting. Vid femtiden var jag duschad och klar och då for jag, Anna och Pappa till Kvantum. Jag och pappa handlade medan Anna fixade med blommorna. Efter det for vi och mättade våra magar med pizza på Toscana. Kvällen har spenderats framför datorn och som ni kan se så har en ny header dykt upp. Jag är inte alls nöjd men den får duga ett tag. Jag har även tjockat mig med godis och nyttigat mig med passionsfrukten ovan. Ciao!

update: det fick bli ytterligare en ny header. en tvåsekundersheader som inte är särskillt vacker. kommer kanske ändras åter igen, vi får se vad som händer och fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0