OM.

Nu tar jag mig väl tiden att skriva ett sånt här onödigt inlägg som jag är expert på. Jag måste nog erkänna att jag blivit rätt less på allt som har med blogg att göra. Igår lekte jag iallafall med Becky ett par timmar. Vi gjorde inte så mycket mer än att sitta ute och surra på. Kvällen tillbringade jag hemma.
Idag sov jag till cirkus halv elva. Ska ta mig ut på en joggingrunda runt Höträsket om en stund. Känns förjävla tungt men jag "måste". Sen har jag lite bestlutsångest om jag ska bege mig till far min eller inte. Vilket problem.

Måste bara säga att om vi inte hade varit lediga idag så hade vi haft no för tillfället. Det känns verkligen mycket skönt att slippa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0