FREEEDAG!

Igår var jag först på skolan 8-15. Direkt efter det tog jag bussen in till stan och mötte systeryster och vi gick och simmade. Det var någon jobbig människa där som var tvungen att simma i mitten fast hon simmade "proffssimning", dvs simning med en massa skvättande. När jag kom hem var jag trött och det blev inget datorsittande på hela dagen. Gick och la mig tjugo över nio till och med.
Idag har det varit en vanlig fredag för första gången på ett tag. Det var en hel del underhållande saker som inträffade.. eller sades. Fick sluta tio minuter tidigare (wo-ow..) och jag tänkte gå och låna några böcker. Men biblioteket stängde tydligen klockan ett.
Fredagen har fortsatt som en vanlig en. Är trött och har huvudvärk och ska inte göra något mer idag. Tråkigt kan tyckas, men underbart skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0