EN GLUGG TILL :(

Då var det vardag igen. Vaknade klockan 06.37 trött som ett as. Jag skulle duscha, det är anledning för att vakna så tidigt. Slängde i mig havregrynsgröt till frukost också, det händer inte ofta. Skoldagen har varit rätt så underhållande men tröttsam där mot slutet. Vi gick runt höträsket på hälsan och slutade efter det. Då knatade jag ner till konsum och köpte en avokado. Det fanns ingen mogen men som tur var hade vi en halva här hemma. Fast det började klia från den och det var inte lika trevligt.

Nyss lossnade en tand som har varit lös ett tag. Tre gluggar i käften för tillfället, inte roligt, inte trevligt bara skit. Skit skit skit. Jag ser redan tanden som är påväg upp så det tar väl förhoppningsvis inte så länge innan den är på plats.

Just nu gruvar jag mig en del för den muntliga "redovisningen" jag ska ha på svenskan imorgon. Jag har aldrig tyckt om att prata inför klassen/stora grupper och gör det inte nu heller. Det skulle seriöst vara med på min "det värsta jag vet-lista" om jag hade haft någon.

Kommentarer
Postat av: angelica

men sara du är ju jätte söt med dina tänder :)

2009-05-04 @ 17:57:41
URL: http://paulineangelicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0