DROPPAR.

Vilket äckelväder det har varit idag. Grå himmel och regn var det första jag såg när jag kollade ut genom fönstret imorse. Det har fortsatt att vara grått hela dagen och mer mot eftermiddagen började det även blåsa. Inte helt ovanligt i vår kära hamnstad. Iallafall så har fötterna varit blöta och det är äckligt.
Skolan har nog varit rätt lugn idag när jag tänker efter. Första lektionen hade vi spagetti-brobygge måste jag påpeka.
Cirka en timme efter att skolan slutat tog jag bussen in till stan och träffade Anna. Jag lade undan en klänning på Indiska som jag ska köpa imorgon. Mamma plockade upp oss när hon slutat och så for vi en sväng på Skokanonen och IcaMaxi. Åt fetpizza till middag och ska nu gå och duscha. Jag är trött så ska försöka gå och lägga mig när jag har duschat. Imorgon blir det att åka till stan igen. Ska köpa present till Elinpelin. Då var detta ryckiga inlägg klart. iAdios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0