CYKELHJÄLM.

Igår hade vi maxtestet på skolan, jag förstår inte varför man ska göra det. Jag menar, har man dålig kondition så vet man det, har man bra så vet man det också. Kan ju meddela att jag har dålig och att det gick piss, men det har du nog redan förstått. Efter att jag ätit middag igår sov jag i cirka en och en halvtimme. Jag sov verkligen middag, somnade direkt efter att jag ätit. När jag vaknat gick jag och Anna en prommis runt Höträsket.

Idag hade vi cykelklassikern. Vi var ju väldigt snabba brudar, kom tillbaka sist gjorde vi. Och hjälm skulle dom som inte fyllt 15 ha på huvudet. Thank God att jag slipper det nästa år. Det är ju en bra och billig livförsäkring men så in i helvetes fult. Så jag var inte snygg idag kan jag tala om - osminkad, halvskitigt hår, "mjukiskläder" och cykelhjälm. So sexy. Nu har jag iallafall duschat och är lite fräshare för tillfället.
Och förresten, jag åt sallad till lunch, ha inte banan i sallad. Jag provade och det var inte gott av någon anledning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0