9 O´CLOCK.

Idag hade vi sovmorgon till 9. En timme gör faktiskt mycket på morgonen. Vi började med spanska och vi gick på en tipsrunda. Sen hade vi hål och sen så var det engelska. Som vanligt så gick jag och Sandra efter en halvtimme och spelade lite gitarr. Sen hade vi en extra svenskalektion där dem som inte hade redovisat redovisade. Vi får sluta klockan ett imorgon då, inte fy och skam det. Sen hade vi idrott där man skulle jogga runt Höträsket. Jag och Sandra tog en fridfull promenad istället, utan en massa flås, höhö. Sen avslutade vi med svenska där jag läste en bra bok. Bra att veta. Såg som vanligt på tv när jag kom hem, det är verkligen en vana. Ikväll blir det nog en promenix med mor min. ADIOS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0