WATER.

Träningen idag alltså. Det var den jobbigaste på länge. Benen skakade och andingen kom inte längre än till gomseglet, säger vi. Hade ett litet möte därefter där vi pratade om diverse saker. Hur vi ska skaffa pengar, om vi ska till Umeå, om vi ska till Spanien nästa år, vilka cuper vi ska spela. Elin och jag hade vattenkrig sen.. Jag har inte gjort det jag skulle göra när jag kom hem från träningen - noläxa. Fy skäms alltså, det kommer inte gå mycket bra imorgon. Jag får träna på lunchen. Såg alldeles nyss klart Twilight, såg ju som sagt bara halva tidigare. Lika bra som tidigare. Lite kul att jag märker nya saker efter varje gång jag ser den. Därför kan man ju inte bara sluta se på den hela tiden. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa Så länge vi båda andas tills ägaren av boken - Anna, ska ha den. Go'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0