L-L-LISTA.

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Sara Andersson
Smeknamn: Sara, rätt upp och ner.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Brukar väl inte direkt sörja till någon speciell låt.
Beroende av: Familj&vänner, onyttigheter (tyvärr..)
Vad tror folk om dig? Det känns som att folk tycker att jag är präktig och inte vill prata med annat folk för att jag tror att jag är 'bättre än dem'. Och ibland tycker nog folk att jag är allmänt konstig. Kan dock ha helt fel.
Stämmer det? Nejnejnej, bara att jag är konstig ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Min hårfärg har jag nog fått en del komplimanger för.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag försöker inte imponera på folk.
Hur imponerar man på dig? Man vågar vara sig själv. 
Brukar du skratta för dig själv? Ibland, ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok. Var rädd om er.
Var bor du? Luleå
Trivs du där? Jag skulle iallafall inte vilja bo någon annanstans för att alla jag känner bor ju här.
Äger du några converse? Nej, tyvärr.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider.
Brukar du bli för full? Jag blir aldrig full om vi säger så.
Vad har du för mobiloperatör? Halebop.
Är du allergisk mot något? Ja, kissemissar och pollen (gräs och björk)
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" "Hej, det är Sara!"
Vem ringde du senast? Jag vet inte x)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Minns inte det du.
Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär.
Sov du ensam? Ja.
Brukar du komma i tid? Ja, ganska ofta.
När mår du bra? När snön smälter bort, när jag umgås med nära och kära.
När blev du fotad senast? Vet ej.
Hur känner du dig nu? Trötter.
Vanligaste färg på dina kläder? Humm.. Det varierar men svart förekommer väl rätt ofta.
Vad tycker du om fötter? Det är lite småäckligt sådär.
Vad saknar du? En hel del.
Hade du en bra kväll igår? Helt okej.
Favoritdryck på morgonen? Apelisinjuice eller o'boy (det är nyttigt och bra...)
Rakar du benen? Jadå!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid halv elva - elva kanske.
Är du blyg? Ja :(
Sysslar du med någon idrott? Fotboll.
Vill du hellre ha mail än brev? Jag vet inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte vad jag tror om det där faktiskt.
Har du spytt offentligt? Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Haha, en massa! Man kan ju passa på att göra sjuka grejor för då skulle ju ingen veta vem man var.
Är du nöjd med ditt liv? Till och från.
Är du bortskämd? Nej, inte med saker och sånt.
Vad gör du i morgon? Skola 8-15, förhoppningsvis träning på kvällen.
Vad är det värsta du vet? Att vara i sällskap så att man känner sig som världens fjortis är hemskt, haha!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, inga stora summor dock.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tyra Banks och Beyoncé tror jag,
Vad längtar du till? Sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? Billiga budgetshampoon.
Vad är det finaste du fått? Kärlek från familj och vänner, låter kanske klyschigt men det får lov att göra det.
En speciell dag du minns? Säger som Emma, 24 augusti 07 - en bra dag. Sen finns det en del dåliga dagar jag minns.
Hur gammal är du? 14.
Tycker du om någon just nu? Självklart!
Du samlar på? Inget speciellt.
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag håller det oftast för mig själv om jag är ledsen.
Gillar du golf? Nej.
Vilken tid gick du upp idag? Klev väl upp circus kvart över sju.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Ja, faktiskt. Brukar inte ha det så ofta när jag är hemma.
Är det okej att gråta? Jadå.
När grät du senast? Idag kom det skrattårar. Igår kom det någon tår när jag hörde en dikt :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med mig till familjen, resa, shoppaaaa!
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Väldigt olika.
Har du piercing? I öronen.
Vill du gifta dig? Ja, det tror jag väl.
Vill du ha barn? Om ett bra tag, ja.
Solar du ofta? På sommaren och soliga vinter/vårdagar ibland.
du bra på att laga mat? Det tror jag ej, lagar aldrig mat.
Är du flygrädd? Nej.
Hur vig är du? Ovigaste människan på denna jord kanske.
Är du musikalisk? Nehejdå. Försöker ju mig på gitarrspelande som inte går så great.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Vet ej.
Tror du på ett liv efter döden? Osäker. Jag menar, jag tror ju på 'spöken'.
Tycker du om sushi? Har inte smakat.
Vad äter du helst när du ser på film? Chirre och dirre!
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
Har du tandläkarskräck? Nope.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag är väl inget av det egentligen. Men mer kvälls.
Vilken ögonfärg har du? Någon mystisk, haha. Nej, men jag vet inte.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jag tror det.
Biter du på naglarna? Nej.
Röker du? Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du? Lite olika.
Senaste låt du hörde? Håkan Hellström - För en lång lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0