SPIKAR.

Hallå. Idag var det väl en vanlig dag på skolan. Förutom att vi slapp no:n, oj vad inte ledsen jag blev av det. Vi fick istället information om elevens val till åttan och jag har fyra alternativ. Musik, bild, syslöjd eller hemkunskap. Det är svårt alltså, och jag har till måndag på mig att fundera. Vid fem plockades jag upp av Emmelie och hennes mamma och for på träning i arcus. Jag tror inte att det var något som fungerade, men på sätt och vis kan jag ana varför. Har sett på semestersvenskar, och jag vill till Thailand nu, nu, nu. Efteråt låg jag på spikmattan mor min har investerat. Jag tycker inte att det är skönt, men jag härdade ut med hjälp av lite Robert Pattinson i öronen. Nej, min besatthet har knappt lagt sig än.

Kommentarer
Postat av: :)

Välj inte HK. Du ångrar dig efter höstterminen. Ett tips. :c

2009-03-12 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0