PATRIK 1,5.


Idag var jag hemma själv fram till halv fem, då mamma kom från jobbet. Sen började jag se Patrik 1,5. Såg halva och sen gick jag ut med Mickabella. Vi gick en liten omväg till konsum. Jag köpte mango. Hade inte smakat det innan och Sandra sa att det är jättegott. Nu har jag smakat och jag tyckte att det var sådär. Det var någon konstig smak i början. Jag och Mikaela såg Twilight sen. Det blev nog åttonde gången för mig och första för henne. Fast hon såg inte klart den, gick efter drygt en timme. Men jag såg klart den och sen det jag hade kvar av Patrik 1,5. Jag tyckte att den var rätt bra faktiskt. Ska glo runt på bloggar och sånt och sen ska jag nog lägga mig och läsa. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

hej, du kan väll vara med mig och sandra idag? :) vi ska gå på stan tror jag :)

2009-03-04 @ 08:47:07
URL: http://elinhjort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0