I WANT YOU TO WANT ME.

Denna dag inleddes med noprov. Det gick oförväntat bra faktiskt. Jag svarade på nästan allt, men jag har några fel, det vet jag iallafall. Efter provet var det läxförhör på spanskan, jag hade nästan inte tränat något men vi har jobbat med det rätt mycket så det gick nog helt okej det med. På hålet skuttade jag hem och packade idrottskläder och sen hade vi engelska. Som vanligt gick jag och Sandra efter halva lektionen och spelade gitarr. Det känns som att jag aldrig kommer att lära mig det där. Sen hade vi idrott och vi spelade basket. Tyvärr så jag huvudvärk och var trött så det hade kunnat vara roligare. Avslutade med att bara läsa på svenskan och jag läste ut min bok. Nu har jag inget att läsa ikväll. Blir nog en bibliotekstripp imorgon.

Efter skolan placerade jag mig i soffan och somnade där efter ett tag. Huvudvärken var kvar när jag vaknade och jag orkade inte fara på träning. Jag missar jättemånga träningar nu, och det är inte bra det. Som tur är så har ju inte själva fotbollssäsongen börjat ännu.

Nu ska jag skriva kort om någon känd person från Danmark. Underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0