HALLON.

Jag orkade helt enkelt inte blogga i helgen. Hade ingen lust, trots att dator fanns tillgänglig hela tiden. Men det blev en rätt skön helg. Har solat och fått en hel del fräknar. Brun blir jag ju inte, jag har ju rätt röda pigment. I fredags var det ganska blåsigt och solen kom, försvann och kom igen. Vi for ut på isen en liten stund och sen for jag och systrarna och duschade i skidbacken för vi orkade inte basta. På lördagen var vädret bättre, men fortfarande rätt blåsigt. Jag satt på ett sittunderlag mest hela dagen och solade näsan. Igår var vädret kanoners - knappt något moln, någon plusgrad och vindstilla. Jag pimplade lite men det var stendött. Lämnade Rimobäcken 16.48 och var hemma vid halv nio. Idag orkade jag mig knappt upp på morgonen, så jag kom väl en eller två minuter sent. Fick mina omdömen och det såg ju rätt bra ut. Det stod att jag hade hamnat i ett tjejgäng med negativ inställning (till hälsan), men det var bara till mig och Sandra Helena hade skrivit så. Så jag och Sandra är ett tjejgäng på två tjejor alltså, haha.

För tillfället är jag hemma på hål och jag har slängt i mig en hallonsmoothie och en hårdbrödmacka. Lunchen för idag det alltså. Snart ska jag gå tillbaka till skolan, har spanska, bild och hälsa och sen är det slut för idag, tack för idag. Jag ska ta en tripp till stan med Sandra. Vi ska sen sätta oss på kulturens hus och pluggilugga till noprovet imorgon.

För övrigt så hatar jag hur jag har skrivit det här inlägget - osammanhängande och "ryckigt", huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0