EARTH HOUR.

Jag kom in genom dörren för någon minut sen. Kvällen tillbringades hos Angelica med henne, Elin, Emma, Emmelie och Adam. Vi deltog i Earth Hour faktiskt! Så först var vi inne med lite tända ljus, sen utomhus ett tag och sen inne med tända ljus igen.
Tidigare idag blev det inte att gå på någon promenad. For iväg på skokanonen en sväng och jag lämnade tillbaka ett par fula skor jag köpte i onsdags. Köpte ett par svarta, ganska nätta, tygskor istället. Såg lite mer av Slumdog Millionaire men såg inte klart den idag heller. Emma ringde så jag var ju som sagt med de ovannämnda.
Om en liten stund ska jag gå och sova. Jag ska upp tidigt imorgon för jag ska på dop. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0