BIRTHDAY.



Halloj. Jag tog en liten paus i packandet som jag knappt har börjat med. Ska ju som sagt fara till stugan. Det var tänkt att vi skulle fara på förmiddagen och fara på IKEA innan. Men jag känner min pappa rätt väl, han är ganska seg när det gäller att komma sig iväg. Det ska bli skönt att komma dit ändå. Komma fram till ett kallt hus mitt i skogen, pappa eldar så att det blir varmt och skönt morgonen därpå, vi far ut med skotern, grillar eventuellt, och far hem och äter middag och tar det lugnt. Det är ungefär så det brukar se ut. Kommer hem på söndag så det blir ingen bloggning denna helg. Inget datorsittande överhuvudtaget faktiskt. Ha det bra, pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0