A TUESDAY.

Jag gick och lade mig före tio igårkväll. Men som alltid när jag lägger mig lite tidigare så blir man aldrig trött hur många sidor man än läser i en bok. När jag väl släckte lampan för att sova dröjde det ändå ett tag. Så visst fan var jag lika trött imorse som alla andra mor(g?)nar. Skolan började iallafall med no och en massa kemiska grejor. Sen på spanskan så visade vi upp cafédialoger. På hålet skuttade jag hem och packade idrottskläder och åt. Och så fortsatte dagen och vi slutade klockan femton. Har tillbringat lite tid i soffan, skalat några potäter och läst sjuttioelva bloggar. Jag vill träna idag men får se om jag verkligen orkar det. Åhåhå. Jag tror folk tycker att jag är mystisk/hypokondriker/lat. Fast jag tror alltid att folk tror en massa som de kanske inte gör.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0