WE WERE FATED TO PRETEND.

Kul att solen gick i moln en halvtimme efter att vi placerat oss på Lulviken. Vi hann äta lunch på stranden och sola några minuter. Satt kvar en stund eftersom ett molnfritt "hål" såg ut att dyka upp, men den solen varade väl i tio sekunder. Åkte hem och strax efter det kom åskan på besök. Jag och Anna försökte sitta på balkongen men det började regna på oss. Vid tretiden hoppade jag in i duschen och sen fixade jag till mig lite och följde med när mamma skjutsade Anna och en vän till busstationen. På hemvägen svängde vi förbi kioskpirren och där köptes det godis. Sen for vi hem och åt och jag har spenderat den största delen av denna lördagkväll framför datorn. Är hemma själv också, det blev inte att fara till Piteå och mamma jobbar och Anna är i Boden. Har målat naglarna på vänsterhand och ska fortsätta med höger när jag har satt punkt för detta inlägg. Tänkte måla tånaglarna också men tror att jag gör det imorgon och ser på film istället. Good to know, yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0