VI KUNDE HÖRA HÖSTENS MÖRKA VATTEN BRUSA UNDER BRON.

Tjenaretja!
Under gårdagen skedde inte särskilt mycket (som vanligt). På kvällen, vid sju, träffade jag Emma och vi promenixade och hamnade slutligen i båthamnen. Dit kom Elin och efter en stund även Emmelie. Satt i Emmelies båt och svamlade och redan vid nio skildes vi åt, Emma gick hem till sig och vi övriga gick till mig. Spelade tiotusen några gånger och vid elva vinkade jag adjö till mina vännor. Satt vid tvn ett tag och lade mig i sängen vid ett, läste ett bra tag och somnade väl strax före tre.
Vaknade faktiskt vid halv tolv idag och efter frukosten så målade jag samtliga naglar "tuggummirosa", freeent. Efter ett par timmar slog jag mig ner ute på ballen (balkongen alltså) och läste i solskenet. Blev less fort och lade mig i soffan och läste innan jag bestämde mig för att duscha. Så det har gjort, samt ätit middag. Kvällen är väl rätt oplanerad än så länge. Antingen är jag hemma eller så går jag väl ut, så enkelt var det.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, det kan jag göra!

2009-06-24 @ 00:40:22
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0