ONSDAG.

Idag blev jag väckt halv ett av min syster. Skulle jag ha sovit längre skulle jag inte kunna somna ikväll, vilket jag säkert inte kommer kunna ändå. Men skit samma, en halvdag av skola kvar, en brännbollsdag till och med. Är man lite trött så gör det inte allt för mycket.
Har iallafall städat rummet mitt idag. Det var välbehövligt för det var ganska dammigt ska jag tala om. Orkade städa en hylla i garderoben också, sen gav jag upp och placerade ansiktsmask i fejjan. Hoppade sen in i duschen och sen var det middag. Ska till fotbollsplan ikväll med några tjejor. Pojkar nittiofem har tydligen match. Det blir nog bra det. Adjö.

Men sluta gnäll och gör något åt saken istället. Men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0