BAPPELSIN.

Jag är fortfarande vaken. Hur jag orkar är en gåta. Jag sov väl drygt 6 och en halv timme föregående natt, ställde ju klockan på 10.
Såå, vad har jag gjort sen senast? Sett på film, som jag skrev. He's Just Not That Into You, eller Dumpa Honom på svenska, fick det bli. Började se den igår så då var jag ju klyftig som fortsatte se den. Jag målade faktiskt tåisarna också. Och så har jag provat en del kläder. Och kollat på en starkt, färgglad regnbåge. Och självklart klickat runt på hur många bloggar som helst. Och (ytterligar ett och) inte att förglömma, ätit en hel del godis och lite glass.  Nog går det att roa sig fast man är själv, tydligen långt in på natten också.
Jag har inte varit med någon sen i torsdags heller. Får ta igen det till veckan, höhö. Men, jag har sagt det förut, flickorna har ju psg hela helgen.
Näej, nu ska jag väl sitta här en stund till och sen blir det nog att sova säng tills jag vaknar. Gooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0