BAL NÚMERO DOS.

Tjatja!
Vilken lång dag det har varit. Hann vara hemma ungefär en halvtimme efter skolan och sen blev det att bege sig mot staden. Stressade som en tok för att hinna med bussen som tydligen gick tio minuter senare än jag trodde. Blev gode irriterad (ja, jag har ganska lätt för att bli det..)
Väl i stan gick jag raka vägen till Waldorf där en del av mina klasskamrater redan befann sig. Åt stekt kyckling med cashewnötter. Jag, Elin och Emmelie hann springa på Gina Tricot en sväng innan vi vandrade mot Gültzauudden där resten av klassen var. Hann bara vara där en kort sväng och spela kubb och sen gick vi tre till stadsparken. Kollade på bal, främst min vackra syster som lätt var snyggast av alla ;) Dem var så stiliga så!
Skulle sen åka tillbaka till udden men mötte Elin, Emmelie och Emma som var påväg därifrån så då blev det att åka hemåt istället. Imorgon är jag ledig vilket inte är helt fel. Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0