09.06.30.

Det blev stan med Elin och Emmelie igår. Det enda jag köpte var pärlor och nåt band som jag knåpade ihop till ett armband (tack för tipset Emma!) En kulglass köptes på Blå Gåsen också, det var inte helt fel.
Efter stan for jag hem och åt och sen bar det iväg igen. Cyklade på min cykel, utan luft i bakhjulet, till Emmelie. Som tur var så fick jag pumpa cykeln hos Emmelie. Sen cyklade vi iväg igen och hamnade på Konsum. Där köpte vi ett 6-pack med minimagnum och delade på. Det blev glass i stora lass igår, bokstavligen. Sen bar det av till en strand vid vattnet där vi roade oss ett bra tag. Efter det cyklade vi runt lite överallt och slutligen hamnade vi åter igen på min balkong där vi, hör och häpna, spelade spel! Flickebarnen for hemåt vid elva och jag var trött som en mört. Jag gick och la mig före tolv och somnade vid halv ett.
Idag ska jag umgås med Emma och Elin. Emmelie har nu farit till stugan sin och återvänder inte förrän på söndag. Sorgligt men sant. Nej, nu måste jag göra mig klar. Ciao!


Bild snodd av Elin.

Pemmelie!

Glassigt.

Elin & Emmelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0