01.28

Tjena!
Gårdagen spenderades hemma i stort sett hela dagen. En liten tripp till Kvantum inföll på kvällskvisten. Åt chirre när vi kom hem, sommarlov och helg hela veckorna.

Idag vaknade jag halv elva, inte av mig själv dock. Åt frukost och fick skjuts fram och tillbaka till Ica. Inhandlade karamellfärg och muffinsformar. Satt en sväng vid datorn och letade recept på cupcakes/muffins. Är skillnaden att cupcakes är dekorerade och muffins inte, eller hur är det där? Bakade iallafall dekorerade muffins som jag, som den nörd jag är, har tagit kort på. Har inte satt in bilderna på datorn så kanske publicerar någon bild på dom imorgon. För det är ju verkligen jätteintressant att se bilder på några cupcakes!
Jag har inte bara bakat idag. Jag har även nördat the Sims 2 för en gångs skull. Jag har typ inget liv när jag befinner mig här i byn. Inget fel på Antnäs i sig, men mina väninnor bor ju inte här.
För ett tag sen gick jag och lade mig i sängen och som vanligt är det väldigt varmt i mitt rum. Är inte mycket trött för tillfället så när jag somnar är en gåta. Godnatt kan jag ju säga iallafall,


Kommentarer
Postat av: Zandra

det är en fin blogg du har :D

2009-06-17 @ 15:53:59
URL: http://zandrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0