IT'S OK.

Om vi fortsätter där jag avslutade så var det torsdagkväll. Blev inte att göra ingenting hela kvällen, utan strax efter halv elva drog jag ut med Mikaela en kort stund. Sen gick vi in till mig och såg Tjenare Kungen för ungefär trehundrafemtiosjätte gången i ordningen. Ungefär, alltså.
På fredagen vaknade jag 13.23. Åt, duschade och så vidare innan jag hoppade upp på min cykel och trampade mot Emmas place. Där befann sig även Elin och sen kom Angelica och Sandra och vi åt marängswiss för att jag, Emma och Elin hade namnsdag, haha. Efter en stund dök även Mikaela upp och allihopa surrade väl ett tag innan vi åkte hem en efter en. Efter att jag varit en sväng på Kvantum hoppade jag åter igen upp på min cykel och begav mig till Konsum som är mötesplatsen number 1. Spenderade kvällen med samma flickor som innan, plus Sanna och Jenny. Vi var först på bv och svamlade och sen cyklade vi vidare mot trollis. Där var det faktiskt rätt långtråkigt så jag och Sandra var hemma hos mig vid elva. Sen dök hennes mamma upp med chips som vi hade beställt, samt lite grejer Sandra behövde. Vi placerade oss på balkongen och sen kom Mikaela och joinade oss. Vid tolv-halv ett gick vi ut på gården och fotade järnet och sen gick vi in vid två. Jag och Sandra borstade tänderna och det, och lade oss i varsin säng och surrade innan vi slocknade vid halv fyra. Vaknade före tio idag av att liten Elias sjöng/pratade så fint så då klev vi upp och åt frulle. Var ofixad och det till efter sju då jag följde med Anna till Kvantum. Hann knappt hem så mötte jag Emmelie och vi for till Elin. Satt i hennes soffa och hade det trevligt till circus halv tolv då jag och Emmelie cyklade hemåt. Om ett tag ska jag väl sova och imorgon får jag se vad jag hittar på. Vi skulle kanske hitta på något på kvällen. Avslutar åter igen med några bilder (från fredag).

Marängswiss.





GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0