SKABURBIAN COLLECTIVE.




Jag och syster orkade väl se en kvart av Rix FM-festivalen igår. Egentligen vet jag inte varför vi for dit. Det var ju bara Hassle vi ville se och visste ju sedan innan att han inte skulle komma. Vi for iallafall hem och for in till stan strax efter tio igen. Stod och sjöng med till Skaburbian lite försiktigt och upptäckte en del låtar som vi inte hade hört tidigare. Somnade relativt tidigt om man jämför med tidigare dagar den här veckan, 02.06 slutade jag läsa. Vaknade i skaplig tid också, klockan elva. Hade gärna sovit lite längre ändå, kalaset ikväll ju!
Nu sitter jag och lyssnar lite mer på Skaburbian och om några timmar måste jag börja duscha och allt. Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0