ONE, TWO, THREE, FOUR.

Trots att jag bara sov circus 5 och en halv timme inatt är jag inte allt för trött. Var iallafall på stan strax före tolv och träffade Elin och Emmelie. En stund senare kom Sandra. Köpte biljett till lk, ett linne, ett halsband, ett armband samt fyllde på mobilen. Ikväll blir det rix fm utan Erik Hassle. Han och Style (som jag inte bryr mig ett endaste dugg om) hade ställt in. Blir ju iallafall Skaburbian 22.30 så!
Har duschat för en litenliten stund sen och ska måla naglarna. Det stora problemet just nu är om jag ska ha svart eller knallrosa nagellack.. Svårt det där. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: ebba

fin blogg sara! ;D

2009-07-30 @ 23:51:24
URL: http://ebbja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0