DON'T THINK OF TOMORROW, DON'T THINK OF TODAY.

Mums på denna dag alltså! Vädret är super och vi har pressat på en strand på Gültza. Med vi menar jag mig själv, Elin, Emma, Sanna och Jenny. Jag tog mitt första dopp och fick äran att hjälpa Elin med sitt första dopp. Vid tjugo i fyra hoppade vi upp på våra cyklar och började trampa hemåt. När vi kommit till början av Bergnäsbron vände jag och Elin och vi for till Diamant och hörde med Sandras pappa när Sandra kommer hem. Och flickan hade kommit igårkväll! Så vi väntade på henne medans hon var på Kioskpirren. Jag som är blek i vanliga fall liknade en albino när vi jämförde armarna. Efter några minuters snack cyklade jag och Elin hem och här sitter jag nu. Ska hoppa in i duschen alldeles strax och ikväll blir det väl att umgås med några. Puss på näsan!




Dåliga mobilbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (det är bara jag som ser den):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0